Elektroninio verslo sprendimo diegimas įmonėje

Lietuvos verslo paramos agentūra
Data: 2016 04 13  – 2017 09 29

UAB „Lietuvis“ įsidiegė elektroninį verslo sprendimą
2016 m. balandžio – 2017 m. rugsėjo mėnesiais siekiant optimizuoti orgnizacijos procesus bei didinti darbuotojų darbo našumą UAB „Lietuvis“ įgyvendino projektą „Elektroninio verslo sprendimo diegimas renginių organizavimo įmonėje“ , projekto kodas Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0381, pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 03.3.1-LVPA-K-806 „E-verslas LT“.
Projekto metu įmonėje buvo įdiegtas elektroninis verslo sprendimas, kuris integruoja tris pagrindinius verslo procesus -pardavimų, projektų valdymo ir apskaitos.
Įdiegus elektroninį verslo sprendimą įmonėje buvo optimizuoti trys verslo procesai. Pardavimų procesas - įdiegtos klientų ir tiekėjų duomenų apskaitos sistemos, suteikia galimybę visą informaciją vesti struktūrizuotai ir saugoti vieningoje sistemoje. Tai sumažina laiko sąnaudas informacijos paieškoms, palengvina tiekėjų atranką, derybas. Dėl centralizuotos užsakymų sistemos atsirado galimybė lengvai vykdyti užsakymų kontrolę. Taip pat tapo paprasčiau įvesti į darbą naujus darbuotojus. Supaprastinus informacijos pasiekiamumą ir kontrolę buvo ženkliai sumažinti apskaitos ir kontrolės kaštai.
Projektų valdymo procesas - Susisteminus projektų apskaitą ir kontrolę supaprastinta vidinė komunikacija bei išvengiama klaidų. Atsirado galimybė paprasčiau kontroliuoti projekto eigą pagal suplanuotus ir aprašytus sistemoje kriterijus. Pradėjus užduotis apskaityti sistemoje atsirado galimybė efektyviai valdyti užduočių atlikimą, eliminuoti klaidų atsiradimą dėl laiku neatliekamų darbų bei sumažinti laiko sąnaudas skiriamas komunikacijai ir kontrolei. Automatizavus darbo eigas ir konkrečiai suformavus užduočių rinkinius, kada ir kokie darbai turi būti padaryti, darbuotojai nepasimiršta darbų eigos, o įmonė nepatiria papildomų laiko sąnaudų taisant klaidas, pabaiginėjant nepadarytus darbus bei darbuotojams atsitraukiant nuo aktualaus projektu senų darbų pabaigimui. Taip pat, įdiegus projektų išlaidų sistemą, centralizuotai fiksuojamos projekto išlaidos, todėl administracijai yra galimybė vykdyti išlaidų pagrindimo kontrolę bei stebėti gaunamų sąskaitų apmokėjimus.
Duomenų apskaitos procesas - Centralizuotai vykdant resursų apskaitą atsirado galimybė turėti įmonės turimų resursų duomenų bazę bei valdyti užimtumą, taip išvengiant resursų rezervacijos dubliavimo bei bereikalingos subrangos, kas mažina projektų pelningumą ir didina administracinius kaštus.
Paramos lėšų suma sudarė 16800,00 Eur.
Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo.